Uitkering Fonds Maatschappelijke Betrokkenheid

Enkele maanden geleden alweer heeft de fanfare een uitkering van 1000 euro mogen ontvangen uit het Fonds Maatschappelijke Betrokkenheid van de Rabobank. Een bijdrage die we natuurlijk enorm waarderen om onze vereniging gezond te houden. Daarom plaatsen we dit bericht alsnog graag op onze vernieuwde website.

Het Fonds Maatschappelijke Betrokkenheid heeft tot doel om verenigingen en stichtingen te ondersteunen, die zich bezighouden met het versterken van het sociale, economische en culturele leven in het werkgebied van Rabobank Land van Cuijk & Maasduinen. Met het fonds worden (reguliere) activiteiten en projecten of ideeën ondersteund, die een groot draagvlak in de lokale gemeenschappen hebben (of naar verwachting zullen krijgen) en die een substantiële, financiële bijdrage kunnen gebruiken.